24 August 2015

Pijamas fofos (inverno) - Cute PJ's (winter)




Olá gente, eu adoro pijamas, e confesso que passo a maior parde do meu dia com eles hahahaha, mas quem foi que disse que pijamas não podem ser fashion e bem fofinhos?
Eu tenho vários mas admito que sempre fico querendo mais quando vou pra alguma loja.
Eu gosto de todos os tipos, mas meus preferidos são os de calça comprida e os vestidinhos.
E aí vão alguns pra vcs se inspirarem:

Hello guys, I love pajamas, and I confess that I spend most of my day parde with them hahahaha, but who ever said that may not be fashion pajamas and cuddly well?
I have several but I admit that I am always wanting more when I go to a store.
I like all types, but my favorites are the trousers and dresses.
And there are some to you get inspired:







Não esqueçam de colocar uma pantufa bem fofinha pra completar o look
Beijos

Do not forget to put a good fluffy slippers to complete the outfit
KISSES

Share with the world:

No comments:

Post a Comment

 
Designed by Beautifully Chaotic