4 November 2015

Keep calm and say "I do"


Olá gente!
Como eu falei em um dos primeiros posts que eu fiz aqui no meu blog, eu estou noiva, e com a data do casamento se aproximando estou entusiasmada e na correria dos preparativos. Não sou uma noiva neurótica daquelas que PIRAM hahaha, mas não é fácil manter a calma para noiva nenhuma.
Eu estou pesquisando MUITO tanto na internet quanto nas lojas daqui da Austrália, então decidi criar essa tag keep calm and say I do para compartilhar as idéias leais que eu encontro por aí de decoração, bolos, vestidos, cores etc.
Espero ajudar nesse momento tão prazeroso e indeciso compartilhando minhas experiências e achados. 

Hi, guys!
As I said in one of the first posts I've done here in my blog, I'm engaged, and the wedding date approaching'm excited and rush of preparations. I am not a neurotic bride from those who FREAK OUT hahaha, but not easy to keep calm for any bride.
I'm researching so much both on the internet and in stores here in Australia, so I decided to create this tag keep calm and say I do to share the loyal ideas that I find around decoration, cakes, dresses, colors etc.
I hope to help at this time as pleasant and indecisive sharing my experiences and findings.


Share with the world:

No comments:

Post a Comment

 
Designed by Beautifully Chaotic