3 November 2015

Look: Floral delicado - Outfit of the day: Delicate Floral


Olá gente!
Como vocês podem perceber o blog está de cara nova, depois de muito tempo decidi mudar de layout, eu amava o antigo, mas esse deu um ar mais sofisticado e até mais profissional. Fiquei satisfeita!
Agora vamos ao look:
Quem não gosta de ganhar presentes? E eu sempre amei esse conjuntinho que minha mãe me deu, é super delicado, fácil de usar e bem confortável. É ideal para usar num passeio num fim de tarde, que foi como eu fiz, eu e o Steve estávamos passeando pela cidade vizinha chamada Merbein e vimos esse parque lindíssimo, claro que eu não resisti e tirei várias fotos.  

Hi, guys!
As you can see the blog has a new look, after a long time I decided to change the layout, I loved the old one, but this gave an air more sophisticated and even more professional. I was pleased!
Now let's go to the outfit:
Who does not like getting gifts? And I always loved this clothes my mother gave me, it's super soft, easy to use and very comfortable. It is ideal for use on a stroll one evening, Just Iike I did, me and Steve were strolling through the nearby town called Merbein and saw this beautiful, clear park I could not resist and took several pictures.










 
Ficou perfeito para a primavera.
Beijos :)

Just perfect to spring.
Kisses :)













Share with the world:

No comments:

Post a Comment

 
Designed by Beautifully Chaotic